14 dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu 14 dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu

14 dagen voor vertrek!

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

15 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

heey Hallo!
Leuk dat jullie er weer zijn. Op deze site kunnen jullie mijn reis volgen. T plan, is dat ik een plan maak, als ik in Thailand ben. misschien bezoek ik nog een buur land, misschien ook wel niet. Ik zie t wel!
In ieder geval, vlieg ik nu de 1e van maart rond de klok van twee naar Thailand. Laten we hopen dat ik niet een dag te vroeg op schiphol sta en dat ik niet weer als vermist wordt opgegeven (is vorige reis echt gebeurd, sorry daar voor nog he Jen & Her :).
Dus ja, leuk als jullie me volgen! groetjes Lau

• 15 Februari 2011 - 22:18

Marieke:

Ja, zeg helaholaaaaa! Dat heb je wel heel snel geregeld, mister!!!! Kan ik niet nog ff mee? ;-)

Nee hoor lievie, veel plezier! Doe je goed man! Geniet ze! Alvast een hele dikke zoen

• 15 Februari 2011 - 22:37

Stella:

Hey Lau,
    daar ben ik weer om te reageren op je nieuwe 'reisverslag'. Het is al best wel laat eigenlijk, maar ik keek toevallig in mijn mailbox en dacht: ik laat ook wat van me horen. Februari heeft 28 dagen dit jaar, dus je moet ook niet een paar dagen te laat vertrekken naar Schiphol :-) Je moet nog wel het jaar aanpassen, reis 3 gaat zich afspelen in 2011.
    Leuk om je zo weer te gaan volgen tijdens je reis en misschien spreken we elkaar nog voor vertrek!?
    Groetjes Stella

• 16 Februari 2011 - 20:41

David:

Spannend!

Ben wederom weer benieuwd naar je verhalen en foto's Lautje!

• 17 Februari 2011 - 19:05

Jenny Jaspers:

Ha Lau, zal ik maar weer extra foto ruimte kopen? Hoe ging dat ook al weer?

kus,
    Jen

• 28 Februari 2011 - 11:33

Bramos:

Lau, heb even voor de zekerheid je data gecheckt op de foto hierboven, maar ziet er inderdaad naar uit dat je morgen vertrekt!

• 28 Februari 2011 - 22:13

Mariekje:

veeeeel plezieeeeeeeeeeeer!

• 28 Februari 2011 - 22:15

Marieke Miep:

ow ik ben dubbel :P
    ik mariekje (miep) wilde nog ff zeggen:
    34 graden :O niccccccce
    wanneer ben je terug? x