Khao Tom! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu Khao Tom! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu

Khao Tom!

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

03 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Daar ben ik dan! Thailand. De vlucht was lang. Oud vliegtuig, dat raare geluiden maakte met t landen en opstijgen. Maar gelukkig, veilig geland. Gister om 6 uur aangekomen. Dit was een uur of 12 in Nederland, Had dus best wel een jet leg.
Lekker hoteletje gevonden en wat door de stad gelopen met een nederlandse jongen.Rond een uur of 12 begon ik me echt moe te voelen. Wou alleen niet in slaap vallen, zodat ik snel over mijn jet leg heen kwam. Wel grappig, om zo moe te zijn dat je tijdens t lezen van een boek, halverwegen een zin gewoon in slaap valt. Gelukkig had de nederlandse jongen, t lumineuze iedee om een voetmassage te halen. Dat hielp.
Vandaag heb ik de knoop doorgehakt, ik ga naar Chia Mai. Noordelijk deel van thailand. Pak vanavond de nacht trein. :) verder heb ik van daag wat eten van de straat geprobeert. Aangezien t er hier schoner is dan in India, durfde ik t aan om van een tentje langs de weg wat te eten. Khao Tom om precies te zijn. Een mannetje van een jaar of 60 stond t te bakken. Een soort garnalen rijst. Ook erg leuk om te zien dat sommige thaise menen me aanstaarde, "Khao Tom!"
Straks dus de nacht trein in. Gouw weg uit deze toch best wel drukke stad!
Groetjes uit een warm en vochtig Bangkok (14:37)

  • 03 Maart 2011 - 09:46

    Stella:

    Hey Lau,
    gelukkig ben je veilig geland in Bangkok.
    Ik ging vroeger ;-) wel eens vliegtuigen spotten met de kids en toen vonden we zo'n toestel van China Airlines altijd één van de mooiste. Blijft altijd wel imposant, een 747-400.
    Wel balen voor je, die vermoeidheid door de jetlag, maar hopelijk kan je bijslapen in de nachttrein naar Chiang Mai. Is volgens mij een aardig lange rit. Alleen jammer dat je 's nachts niet veel van het landschap kan zien.
    Rust lekker verder uit en we gaan weer van je horen!
    Doei en tot gauw!
    PS Wel even wennen dat korte koppie van je :-)


  • 03 Maart 2011 - 18:31

    Jenny :

    Ha Lau,

    Goed om alweer een bericht van je te lezen.
    Wil je lekker veel foto's bij je verslag plaatsen?
    Ben benieuwd naar alle nieuwe avonturen.
    liefs,
    jen

  • 03 Maart 2011 - 19:38

    David:

    Leuke foto Lau!

    Keep us posted! :)

  • 08 Maart 2011 - 06:52

    Paul & Eva:

    Leuk! Klinkt goed allemaal, ben je al over je jetlag heen? Bij Chang mai in de buurt moet je een scooter huren en dan rondtoeren, super!:) Have fun in the sun!!

    Hi L.J.! It's supposed to warm up to +6 here in Calgary by Thursday :P We are taking snowboarding lessons tomorrow, but it's no Thailand :)
    Cheers(Singha)

  • 08 Maart 2011 - 09:32

    Kat:

    Hi Laurens,

    leuk om je fototje te zien. Heel herkenbaar. Ben benieuwd hoe je in Chiang Mai vind. Hopelijk een stukje rustiger dan in Bangkok :) Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurens

Dit profiel heeft veel swag

Actief sinds 19 Aug. 2008
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 140405

Voorgaande reizen:

01 September 2018 - 01 Oktober 2018

India

23 Maart 2017 - 23 April 2017

Indonesië

02 Februari 2015 - 03 Maart 2015

India 3 reis 4

01 Maart 2010 - 29 April 2010

Reis #3

30 Mei 2009 - 03 Juli 2009

Reis Nr 2

01 September 2008 - 08 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: