Ko Pahnang - Reisverslag uit Pai, Thailand van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu Ko Pahnang - Reisverslag uit Pai, Thailand van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu

Ko Pahnang

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

05 April 2011 | Thailand, Pai

Al weer een week voorbij!
Kreeg net een aanmoedigend smsje van Bram dat ik weer wat op mijn website moest zetten, dus ja... ;)
Ik zit dus nog steeds op Ko Pahnang (vreselijk woord voor iemand die dyslectiesch is).
Wat langer dan aanvankelijk de bedoeling was maar ach.
2 dagen na mijn bericht is de regen gestopt. Grappig genoeg waren er toen een hele berg mensen net weg gegaan (opzoek naar de zon neem ik aan). En t was echt heerlijk om eindelijk in de zon te kunnen liggen. T is nu een goeie 3 dagen zonnig geweest en t spreekt dus ook voor zich dat ik niet echt veel meer heb gedaan dan op t strant liggen.
Naja, gister heb ik naar een naburige baai gelopen. Een jungel tocht van 2 uur.
Geweldig om door zo'n ourwoud te lopen. Van allerlij wilde dieren gezien. erg leuk. Ook een hele troup wilde apen. Na direkt mijn zak appels weg gestopt te hebben, mijn zonne bril te verstoppen en mijn rupies voor al in mijn portomonee te houden (insider joke, zie vorige reizen). viel t me alles mee dat deze apen gewoon op afstand bleven. wellicht is de apen vloek dan eindelijk over :).
Vandaag heb ik met een scootertje t eiland verkend, naar t noordelijke puntje geweest en daar wat gesnorkeld.
Tsja, verder zijn er nog wat leuke feestjes geweest op t strand, compleet met gevaarlijke vuur limbo shows aan toe. erg mooie foto's gemaakt (al zeg ik t zelf).
Morgen ga ik (eingelij) van dit eiland af. Ik heb besloten mijn padi te gaan halen op ko Tao. Via een nedelands meisje een goed adres gekregen voor een duikschool, dus de komende 4 dagen gaat Laurens
under water.
:) wordt vast vet!
Groetje uit een warm Hat Rin (22:59) (

  • 05 April 2011 - 16:05

    Laurens Van Tuijl:

    Helaas zijn de Pc goden vandaag kwaad gezind en blijven foto's mog even uit :(

  • 05 April 2011 - 16:09

    Bram:

    Hehe, dacht even dat je kopje onder was gegaan zonder duikfles op je rug.. (had overigens wel gelijk beslag gelegd op iphone (3gs is toch beter dan 3g) en je zwaard uiteraard). Maargoed, gelukkig leef je nog!
    Padi is neem ik aan een duikbrevet? Gaaf man! Heel geniaal plan!! Volgens mij kan je dat momenteel gewoon in de straten doen daar, zat water zo te zien, wat wij er van mee krijgen! Geniet ervan lautje!!!!!!!!

  • 05 April 2011 - 16:09

    Brammati:

    en ben je koninginnen dag terug?!?!

  • 05 April 2011 - 16:12

    Laurens Van Tuijl:

    tuurlijk! lang leven de koningin!

  • 05 April 2011 - 17:34

    Bram:

    Mooi, welke datum ben je er weer dan?

  • 05 April 2011 - 17:59

    Marieke Miep:

    leuk leuk! duiken is geniaal!
    have fun!

  • 05 April 2011 - 20:44

    THijs:

    duiken! lache wat denk je het stopt met regenen, ik spring het water in? (vergeet vooral je wedsoet niet) het ging daar wel tekeer he? was hier zelfs in het nieuws. gelukkig dat het nu beter is. viel spass nog, ben benieuwd naar de mooie foto's al zeg je het zelf!
    en bram, is goed zwaard en iphone voor jouw, nike jas voor mij

  • 05 April 2011 - 21:51

    Stella:

    Jee Lau, van je vrienden moet je het maar hebben, zitten gewoon al je erfenis te verdelen! ;-)
    Blijf maar gewoon adem halen, op land of onder water met duikfles, maakt niet uit.
    Kan jij ook gewoon weer koninginnedag vieren als je terug bent in Nederland(met diezelfde vrienden? :-)).
    Eerst nog ruim 3 weken Thailand voor de boeg, dus...veel snorkelplezier en wie weet wat nog meer leuks je gaat beleven! We zullen het lezen.
    Tot later!

  • 07 April 2011 - 09:36

    Bram:

    Gvd lamos, die nike jas, helemaal vergeten. Waarschijnlijk is die als collecters item veel meer waar dan mijn toegeëigende spullen, en daar draait het uiteindelijk om.. Balen.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurens

Dit profiel heeft veel swag

Actief sinds 19 Aug. 2008
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 140412

Voorgaande reizen:

01 September 2018 - 01 Oktober 2018

India

23 Maart 2017 - 23 April 2017

Indonesië

02 Februari 2015 - 03 Maart 2015

India 3 reis 4

01 Maart 2010 - 29 April 2010

Reis #3

30 Mei 2009 - 03 Juli 2009

Reis Nr 2

01 September 2008 - 08 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: