9: Khajuraho => Goa => Mumbay => Udaipur - Reisverslag uit Udaipur, India van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu 9: Khajuraho => Goa => Mumbay => Udaipur - Reisverslag uit Udaipur, India van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu

9: Khajuraho => Goa => Mumbay => Udaipur

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

26 Oktober 2008 | India, Udaipur

zo, hier zit ik dan. Met het fijne stof van de busrid nog in mijn haar. Ik ben vanochtend net aangekomen in Udaipur. Dit was een logische tussenstop op weg naar Dehli. Ik vlieg namelijk al weer bijna naar Indonesie. :) Wat ik echter niet wist was dat er een groot india's feest wordt gehouden en dat dus alle bussen en treinen vol zouden zitten vanuit Mumbay naar Dehli. Maar na lang zoekken hadden we toch kaartjes.
Mumbay is voornamelijk vervelend. De mensen zeurend de hele dag aan je hoofd, vooral taxie chaufeurs! bah. Ondanmks dat was Mumbay wel een ervarging. Al was het alleen al de bus rid er naar toe... Waar ik mij met totaale wagenzieke en aan de dunne door heen heb geslagen. Kennelijk was het broodje tonijn geen goed plan.
Goa was echt te chill! echt, palmbomen... cocktailtje... chill.
Een dag hebben we een scootertje gehuurd en zijn we dor half Goa gereden. Patty wou achterop dus ik mocht rijden. Wintje door je haar. echt heerlijk. Smiddags gegeten op een plantage en S'avonds nog wat gedronken op het strand, waar 2 corrupte politie agenten geld wouden zien. Ik heb maar niet moeilijk gedaan. alhouwel het natuurlik zwaare onzin is om gelt te moeten betalen om op het strand te zitten met een kaarsje en een flesje drank.

tsja dat was het wel al weer. Ik heb nog wat foto's van een mopoie tempel bij mumbay.
Groetjes uit stoffig India (11:55)

• 26 Oktober 2008 - 08:57

David:

Laurens!

Klinkt allemaal echt mooi! Zat ik daar maar nu...hier is het uiteraard...slecht weer :-)

Apart zeg, dat je geld moet betalen om op het strand te zitten...doet me denken aan Tsjechie (kuch kuch). Gaat snel die tijd, al bijna weer naar Indonesie, wel zin in?!

Groetjes!

• 26 Oktober 2008 - 09:14

Marieke:

Hi lieve Lau!

Wat heerlijk om zo af en toe een berichtje over je avontuur te ontvangen!

Jeetje is de maand alweer bijna voorbij en ga je naar Indonesie!!! Jihaaa, op naar het volgende avontuur. Dat zal waarschijnlijk wat relaxter zijn, he? Gaat Patty trouwens ook mee of slaat zij een andere weg in? Als ze niet mee gaat, dan wens ik jullie heel veel sterkte met afscheid nemen. Na zo'n lange tijd samen zal dat wel even wennen worden.

Dikke zoen voor jou enne.... ik ben super trots op je! Marieke