19: The Lodge - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu 19: The Lodge - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu

19: The Lodge

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

06 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo iedereen! Het is al weer een tijdje geleden sinds mijn laatste berichtje. Dus tijd voor een update.
De afgelopen 3 weken ben ik hier op de lodge geweest. De lodge is een spiritueel centrum van FHL (Foundation For Higher Learning). Dit is een groep van mensen die zich bezig houden met ehm bijna alle vormen van meditatie. (houden hier niet zo van vastigheid). Dus in de plaats van bussen en hostels, waren de laatsten weken relatief rustig. Een tijd op een plek, mensen die ik al lang ken, paps en mams zien, jep een stuk Meer stabiliteit dan normaal.
Jen had marsepijn, stroopwafels en drop mee genomen :) dat was chill!
De dagen hier, zagen er vrij het zelfde uit. Sochtens om 8 h mijn nest uit. Even doechen eten, koffie. Dan 2 Sessies, met meestal iets van Meditatie of zingen. Dan Lunch. Smiddags wat lopen door het bos, of een rondje Joggen. Avond eten en dan Savond weer Mediteren of zingen.
Zo zijn de laatste 3 weken voorbij gegleden. Halverwegen was er een uitje naar een berg. Dat was wel fijn voor de afwisseling. Mediteren vind ik fijn, maar te veel, en je wordt.... (bram vul jij even aan?)
:)
De afgelopen 3 dagen was ik een ziek. Dus de afgelopen paar dagen waren wat minder. Ik ben nu een beetje beter, maar nog steeds niet top.
Morgen ga ik Naar Auckland om overmergen het vlieguig te pakken naar Nederland !?!
Jep ik kom naar huis.
Ik heb genoeg van het Reizen.
Dat is op zich rede genoeg om naar huis te komen, maar zoals sommigen van jullie weten, dacht ik er over om hier wat te gaan werken.
Ik heb uitgezocht hoe en of dat kon. Maar om als fysio aan de bak te komen zou het iets van 2 maanden duuren voor dat mijn diploma omgezet was. En dan zou ik nog een baan moetten vinden.
Echter heb ik daar niet zo'n zin in omdat dat dan lang duurt en wijnig zekerheid bied.
Dus, lang verhaal kort.
Ik heb mijn Ticket op 8 Februarie laten staan. Wat betekend dat ik op maandag 9 Februarie om 1500 voet aan wal zet in Koud(?) Nederland.
Dus,
Tot snel!!
Groetjes voor de laatste keer uit warm New Zealand. (12:07)

Ps Ik vlieg met Bmi British BD109 van London naar Schiphol, aankomst 15:05.

  • 05 Februari 2009 - 22:25

    Bramos:

    Wtf, kon je as maandag al terug??????? Bedoel je niet 9 maart??? Anders moet de ontvangst commissie even flink aan de slag!

    Owja, en in te vullen woord is...... SPACED OUT! lol. Snellere reactie had je niet durven dromen he!

  • 06 Februari 2009 - 06:24

    Mariekek:

    Haa gezellig lievie, om je snel weer te zien!

    Goeie reis terug en kus voor alle kiwi's daar :)

    Marieke

  • 08 Februari 2009 - 23:13

    Leonie:

    Oh dat is vandaag! Hmm idd wel koud dan, wordt wel wennen. Maar dan ben ik wel te laat om je een goede terugreis te wensen ;) dat lees je dan niet meer. Toch doe ik het. Enehh welkom terug dan maar...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2010

14 Dagen voor vertrek...

15 Maart 2009

Thuis!

06 Februari 2009

19: The Lodge

12 Januari 2009

18: Wellington, Rotorua & Hamilton

04 Januari 2009

17: Takaka & Wellington
Laurens

Dit profiel heeft veel swag

Actief sinds 19 Aug. 2008
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 140514

Voorgaande reizen:

01 September 2018 - 01 Oktober 2018

India

23 Maart 2017 - 23 April 2017

Indonesië

02 Februari 2015 - 03 Maart 2015

India 3 reis 4

01 Maart 2010 - 29 April 2010

Reis #3

30 Mei 2009 - 03 Juli 2009

Reis Nr 2

01 September 2008 - 08 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: