2: Rishikesh - Reisverslag uit Rishīkesh, India van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu 2: Rishikesh - Reisverslag uit Rishīkesh, India van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu

2: Rishikesh

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

07 September 2008 | India, Rishīkesh

Zo als iedereen kan mee lezen onder het vorige bericht, was ik mijn portomonee dus kwijt, was uit de riksja gevallen. Ik ga zo maar eens lang bij die gast.
Met mij gaat het redelijk goed, Ik was gister een beetje grieperig, maar vandaag gelukkig al weer wat beter. Ik verblijf nu in een hotel vlak bij de ganges. Ik ben nu al weer 3 dagen in Rishikesh, en het bevalt me hier goed. Vanochtend ben ik bestolen door een aap. Toen ik de was aan het doen was, stond hij opeens in de deuropening. Voor ik er erg in had, had hij mijn zak appels (0,70 E) te pakken en wou ze niet terug geven.
Voor die gene die dit niet weten, apen zien er lief uit, maar zijn alles behalve.
groetjes Laurens 13:05

• 07 September 2008 - 10:28

Femke:

Heeeey Lau!
    Hoop dat je je portemonnee weer terug hebt?! Jaaa, die apen ja. Mmmmm Rishikesh, heerlijk. Kun je de grote man met baard 's avonds chantend vinden aan de overkant van de ganges (van autoweg). Veel kinderen zijn er. Heb zin om daar even met je zitten :-)! Heerlijk voor je.
    Haha, fijne bus!!
    Veel liefs vanuit een Holland met grauw weer en grauwe kleding en ook hele vriendelijke mensen. Dikke kus!

• 07 September 2008 - 10:35

Fem:

ah, 'k zie nu dat je alle berichtjes van iedereen kan meelezen. En dus ook dat je portemonnee weer op zak is. Lekker. Gezellig zo met z'n allen mee op reis met je :-)!

• 07 September 2008 - 11:12

Leonie:

Hoi Laurens,
    Je maakt wel al veel mee in een week. Spannend hoor. Het zal daar zeker wel warmer zijn dan hier nu.
    Succes nog met de apen,
    Groetjes Leonie

• 07 September 2008 - 13:03

Jenny:

Ha Lau,
    Die tempel is wel te gek, hoe ziet die er vanbinnen uit, mag je ook foto's maken binnenin?
    En die aap! Hij ziet er wel vet tevreden uit met die hele zak appels.
    Leuk hoor zo met z'n allen meekijken.
    dikke zoen,
    Jen

• 09 September 2008 - 14:40

Marieke:

Haaaa, lieve gast, ik heb je eindelijk gevonden! Op de een of andere manier kon ik niet op je site komen. Snap het nog niet, maar goed. Ik ben er nu.

Wat leuk om je belevenissen te lezen. Ja, je zult ongelooflijk veel meemaken. Ik zou graag even aan een luchtballonnetje boven je willen hangen om je te bespieden en met je mee te genieten.

Ik stuur je een dikke zoen. Tot snel, Marieke