3: Richikesh => Daramsala - Reisverslag uit New Delhi, India van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu 3: Richikesh => Daramsala - Reisverslag uit New Delhi, India van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu

3: Richikesh => Daramsala

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

11 September 2008 | India, New Delhi

Richikesh => Daramsala

De afgelopen 4 dagen heb ik Joga gedaan, in een klein schooltje dicht bij de ganges. Van joga wordt ik erg relaxed!
3 Dagen geleden zaten er savonds 2 Indiers liedjes te zingen van Avril avance (of zie iets). Dat klonk best lachwekkend, maar ze zijn wel aardig. Gister ben ik met een van hen naar de ashram van de Maha Richie geweest, waar de Beatles ooit zaten. Nu is alles weer "bos". Eigenlijk is het niet toegankelijk voor toeristen, maar voor 20 Rupies mochten we er toch even in.
Van middag ga ik met de trein naar Daramsala.
Groetjes Laurens (13:15)

  • 13 September 2008 - 11:16

    Sophia:

    Lieve Laurens,
    ik hoop dat je een goeie reis heeft.
    Ik heb een mop geleerd op school hij gaat zo,: "zeg ken jij een mop? Een drol in een enveloppe".
    Nu schrijf ik een stukje zelf: zbbmooooooooo gggggg 222
    ik mis Lau
    dikke kus Sophia

  • 15 September 2008 - 14:13

    Fem:

    Hi Lau,
    hoop dat je het heerlijk hebt in Dharamsala, weet het haast wel zeker.
    Nog 1 jammerlijke waarschuwing: laat je niet inpakken door arme bedelende moeders met uitgemergelde babies, die willen dat je ze geld geeft voor melkpoeder (of ze willen je meenemen naar de winkel om direct melkpoeder te kopen voor hen, zg om te laten zien dat het daar echt aan besteedt wordt). Ze houden de babies zo uitgemergeld, zodat je ook geneigd bent ze geld te geven. (Gekocht poeder verkopen ze weer terug aan de winkel). Het is hartverscheurend en geld geven houdt t in stand helaas.
    Ben benieuwd naar je avonturen daar.
    Dikke kus!

  • 15 September 2008 - 14:21

    Rosamaria En Linda :

    nyyyaaaaaaa ccccccccccccnnnnnnnnnn: schrijft rosamaria voor t eerst op de computer aan Laurens. En ik mag je ook namens haar vertellen dat ze een nieuwe potlood heeft. En ze vindt jou heel lief.
    En ik vindt dit alles zo ontzettend leuk om jou te mogen volgen in India.
    Way to go Lau. Liefs van lin

  • 17 September 2008 - 13:06

    Lineke:

    Leuk om je avonturen te lezen Lau! Veeeel plezier nog! misyou
    x Lien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2010

14 Dagen voor vertrek...

15 Maart 2009

Thuis!

06 Februari 2009

19: The Lodge

12 Januari 2009

18: Wellington, Rotorua & Hamilton

04 Januari 2009

17: Takaka & Wellington
Laurens

Dit profiel heeft veel swag

Actief sinds 19 Aug. 2008
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 140521

Voorgaande reizen:

01 September 2018 - 01 Oktober 2018

India

23 Maart 2017 - 23 April 2017

Indonesië

02 Februari 2015 - 03 Maart 2015

India 3 reis 4

01 Maart 2010 - 29 April 2010

Reis #3

30 Mei 2009 - 03 Juli 2009

Reis Nr 2

01 September 2008 - 08 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: