Nog heel! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu Nog heel! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu

Nog heel!

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

20 Juni 2010 | Nederland, Haarlem

Hoi beste mensen,
Hier een bericht voor moeders: alles goed met mij! Net 3 dagen door de bergen gelopen. Van ochtend stond ik nog op 5000 meter hoogte, nu op (maar) 3500 meter in Leh. :) tocht was best zwaar, vooral raar wat je lichaam doen boven de 4000 meter. Weet nu hoe t is om astma te hebben... denk ik.
Voor foto's en verhalen, cheack je mijn volgende blog. Nu ga ik lekker slapen!

Groetjes voor iedereen uit een fris Leh (21:11)

• 20 Juni 2010 - 19:14

Stella:

Zo lekker geslapen en bijgetankt(met zuurstof :-) )? Knap gedaan hoor jochie! Ik doe het je niet snel na, zo hoog, zo lang en zo koud in die bergen, maar je bent wel weer een ervaring rijker.

Groetjes en tot een volgend reisverslag

• 20 Juni 2010 - 19:20

Jenny Jaspers:

Ha Lau,
    Fijn, dank je wel voor deze snelle update!
    Ben heel benieuwd naar foto's en de rest van je verhaal.
    Ik dacht dat je op 5000 mtr. zuurstof bij je moest hebben!

dikke zoen,
    Jen

• 21 Juni 2010 - 09:08

David:

Pittig Lau, 5000m hoogte!

Ben erg benieuwd naar de foto's!

• 21 Juni 2010 - 11:17

Thijs:

klinkt heftig allemaal lautje. 5km dat is niet niks, goed voor de rode bloedcelletjes! dapper hoor. Dat zal wat mooie foto's hebben opgeleverd! ben benieuwd!

PS.
    Ik weet dat het je niet veel kan schelen maar ik kan het niet laten: na 2-0 denemarken en 1-0 Japan zijn "we" door naar de volgende ronde van het WK!!! :D

• 22 Juni 2010 - 10:05

Brammati:

Lautjeeeee! Zoals je weet kom ik dagelijks tot grote hoogtes, en heb daarbij ook regelmatig zuurstof gebrek, maar zo gek als jij heb ik het tot op heden niet gemaakt! Ben benieuwd naar de foto's man, zullen we erg mooi zijn, laat dus maar snel komen!
    Verder wilde ik ff melden dat je auto echt erg goed van pas komt. Ben erg zuinig op hem uiteraard :)
    Pikkemans, geniet er nog ff flink van, want de tijd gaat veel te snel! Tot over 1,5 week al, volgens mij....

• 23 Juni 2010 - 19:40

Ale:

En wanneer is je volgende blog?