5: Manali - Reisverslag uit Manāli, India van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu 5: Manali - Reisverslag uit Manāli, India van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu

5: Manali

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

24 September 2008 | India, Manāli

De bus reis van Dharamsala naar Manali was lang en hobbelig. Om 5 uur s'morgens kwamen we aan in een zeer koud en donker Manali.
De ochtend brachten mijn reisgenoote en ik door in een klein cafetje. De eigenaar leek op dit tijdstip al aardig stoned. Om een uur of 7 konden we een hotel kamer bemachtigen. Eentje met uitzicht op witte bergen en een mooie rivier.
De 2e dag heb ik mijn eerste olifant ontmoet. Het is echt zo vreemd als je zo een beest ineens op straat tegen komt... Ik geloof dat we wel een half uur gekeken hebben.
Manali of Fassist waar we nu verblijven is een plaatsje waar 50% van de mensen de hele dag stoned zijn. erg grappig.
Het plan is om snel door te reizen, oorspronkelijk leek Leh het einde. Maar de weg is dicht gesneeuwd. Dus dat verhaal gaat niet door. Wellicht dat we nu naar Varanassie afreizen.

Groetjes uit zonnig Facist. (14:31)

• 24 September 2008 - 09:23

David:

Hehe, klinkt als een interessante plek Lautje! Een reisgenote? Nog iets gebeurt :-P?

Zeker boeiend om een olifant gewoon weg op straat tegen te komen, bizar!

Lau, have fun en spreek je weer!

• 24 September 2008 - 17:13

Jenny:

Ha Lau,
    Ik hen net 100 foto's voor je bijgekocht, die er een jaar op mogen blijven staan. Ga je weer foto's aanvullen dan, want door die plaatjes mee kunnen kijken vind ik wel echt te gek.
    Hele goede tijd weer, met een dikke kus,
    Jen

• 25 September 2008 - 16:51

Dr Oetker:

eet je wel genoeg fruit jongen?

• 30 September 2008 - 09:55

Leonie:

Wow mooie foto's daarbij Laurens. Zo'n olifant lijkt me wel eng maar verder ben ik wel jaloers op je hoor ;)
    Weet je al waar je nu heen gaat?
    Groetjes

• 01 Oktober 2008 - 12:08

Tobias:

Mannetje met wat voor gras? ;-)
    groetjes Tobias