14: Yogja, Jakarta, Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu 14: Yogja, Jakarta, Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurens Tuijl - WaarBenJij.nu

14: Yogja, Jakarta, Sydney

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

03 December 2008 | Australië, Sydney

Vanochtend was het vroeg op staan. Om zeven uur een taxie naar het vliegveld. Gister was het echter nog een stuk vroeger. Om 3 uur s'ochtens weg uit jakarta om om 6 uur te vliegen.
Vannacht heb ik een beetje geluk gehad. Ik kwam aan in Sydney, met geen plan voor de nacht (ik had 1 nacht in Sydney...). Ik besloot om een backpacker te vragen of hij een goed iedee had. Hij bood mij een bed aan in zijn kamrer. Best aardig voor iemand die je nog geen 2 minuten kent...
Gister heb ik de fam in Jakarta weer achter gelaten. Het was daar weer erg gezellig. Met Dian ben ik in batavia geweest, een oude Nederlandse stad.
Verder ben ik uit Gili T met bussen en treinen naar Jogjakarta gegaan. Daar de Burubudur gezien (grote tempel). En toen met de trein naar Jakarta.
Vandaag vlieg ik naar Christchurch. Daar zal Linn (giulia's moeder) mij ophalen. Wordt vast gezelli.
Groetjes uit Australie! (8:45)

• 02 December 2008 - 23:50

Else:

Hey Laurens!! Denk stuur je eens een berichtje om een keer weer iets af te spreken, zie ik dat je op wereldreis bent. Wat gaaf joh!! Hoop dat alles goed gaat en dat je als je terug bent en al je familie, vrienden en kennissen uitgebreid verslag hebt gedaan, of je dan zin hebt om met mij wat af te spreken. Hou je taai. x ELse

• 03 December 2008 - 17:46

Leonie:

Hey Laurens,
    Kort berichtje dit keer :) Even snel voor je vlucht gedaan? Heb je nog wel wat van Sidney gezien?
    In Christchurch woont ook familie van mij, wij zijn er toen ook geweest (en verdwaald). Vind Wellington mooier, ga je daar ook heen? Hoe lang blijf je in Nieuw Zeeland? Ben zooo jaloers op je nou, dat land is echt mooi! :P
    Dusseh nog veel plezier daar,
    Groetjes Leonie